Obserwatorzy

sobota, 8 czerwca 2013

Sky High

Jakoś ostatnio nie było mi po drodze z blogosferą, za co bardzo Was przepraszam - zarówno czytelników, którzy czekali na kolejny post, jak i blogerów, których poczynania do tej pory gorąco śledziłam, a teraz umilkłam. Mam nadzieję, że znowu znajdę w sobie dawny zapał i chęci, pracuję nad tym intensywnie :)



legginsy / leggins  Udobuy
koszulka / top  Reporter
narzutka / mantle  Stradivarius
torba / bag  e-torba
sandały / sandals  Parfois
naszyjnik / necklace  Diva
bransoletki / bracelets  Parfois, Missiu

<3


29 komentarzy:

  1. no w koncu!:) zaczęłam się martwić co się z Tobą dzieje;))

    Szafencjo moja kochana świetnie wyglądasz!:)) Jak ja Ci tych Twoich nóg zazdroszczę!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! legginsy są zawaliste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, zakochałam się w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem, też mnie coś mało w blogosferze.
    A zestaw świetny, neonowy akcencik na tle różnorakich szarości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, legginsy mega! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, casualowy zestaw! Legginsy i sandały - genialne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taki powrót wszystkie grzechy wybaczone ;) Jaram się Tobą na tych fotach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko po prostu booooooooskie, a razem wygladasz nieziemsko :) Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to Parfois ma też w swojje ofercie buty? te są booooskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No baaaa i to ile! Baleriny, japonki, koturny, szpilki, a w sezonie F/W botki i kozaki :)

      Usuń
  10. Teraz ciągle tylko będziesz Parfois promować?? Płacą ci za to??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha chciałabym :D Niestety sama za to płacę korzystając obficie ze zniżki pracowniczej, która kiedyś doprowadzi mnie do ruiny :)

      Usuń
  11. Fajnie wyglądasz ;) Legginsy są cudowne! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powrót Kochanej Szafki w fajnym stylu! I like it! :) muaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie 100% tak! Kolorystyka, połączenie poszczególnych rzeczy, buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego nie ma mojego komentarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli którego? Nie mam włączonej moderacji, więc musiał się nie dodać :)

      Usuń
    2. Ze sc hudlas

      Usuń
  15. Super look! Bardzo stylowo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, już myślałam, że gdzieś wyjechałaś! :) Miło, że znowu jesteś i jak zwykle uśmiechnięta :)

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Szafo, Straszna Szafeczko! Znajdź mobilizację i dawną werwę do blogowania! :*
    Wiem, wiem.. łatwo mi mówić, ale proszę! :) Wyglądasz świetnie, legginsy masz genialne, musisz być z Nami częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzieś ty się podziewała?! brakuje mi Twoich szyderczo-żartobliwych postów :P

    OdpowiedzUsuń

add some more! <3