Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

S.U.N.

Niektórzy wierzą w magiczną moc Księżyca, którego światło przyciąga jak ćmy wszystko co dziwne, niezwykłe, straszne i będące zabójczo przystojne, ale posiadające kły :) Według nich jego fazy decydują o tym, czy świeżo posadzona fasolka szparagowa wyda odpowiedni plon, czy planowane farbowanie włosów nie skończy się wielkim płaczem, czy ten kudłaty, nowy sąsiad spod 3 nie wślizgnie się do nas nocą żeby rozszarpać nam gardła we śnie... :) Po dzisiejszym dniu dochodzę jednak do wniosku, że to Słońce jest górą - mimo wybitnie mroźnego wiatru miasto zalała nagła, obezwładniająca fala nagości. Jak to jest, że wystarczy jeden słoneczny dzień, żeby ludzie zaczęli zrzucać z siebie tony odzieży wierzchniej i pokazywać światu odsłonięte dekolty, gołe nogi czy ramiona? Czy aż tak tęsknimy do wiosny, że jesteśmy w stanie zaryzykować odmrożenia, byle tylko poczuć cieplejszy promień na klacie? Chociaż temperatura w zupełności uzasadniała założenie wełnianego płaszcza, czapki, szalika i rękawic, to w parkach i na ulicach zaroiło się od wiosennych kurteczek, apaszek i sweterków. Sama dałam się ponieść chwili i na grzbiet zarzuciłam świeżutką wyprzedażową zdobycz - skórzaną ramoneskę ze Stradivariusa. Nie była to moja najlepsza życiowa decyzja, ale patrząc na innych krejzoli pomykających beztrosko w kardigankach (lub bez) doszłam do wniosku, że jednak są ludzie głupsi i bardziej nieodpowiedzialni ode mnie :> Pocieszające :>



kurtka / jacket  Stradivarius
spodnie / trousers  Tally Weijl
top  Reporter
botki / boots  Parfois
szalik / scarf  Parfois
torebka / bag  no name, second hand
bransoletki / bracelets  K&Trend
okulary / glasses  Giant Vintage

A na koniec Szafa rzecze...

 :)

<3

53 komentarze:

  1. świetne okulary. mogłabyś powiedzieć skąd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz. Spodnie świetnie komponują się z butami :)) Co do rozbierania się ludzi to myślę, że jest tak jak mówisz - chyba po prostu nie możemy się doczekać wiosny! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicyna kurtka i spodnie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie, naprawde swietnie wygladasz w tym zestawie, całkowicie do ciebie pasuje, przynajmniej ja tak to widze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czułam się w nim wyjątkowo dobrze - podświadomość wie najlepiej co do człowieka najlepiej pasuje :D

      Usuń
  6. Ile dałaś za kurtkę? Jest z prawdziwej skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę kupiłam na wyprzedaży w Stradim za 159 zł, jest ze skóry więc uważam zakup za świetną okazję :) Szukałam takiej w westernowym klimacie już od dość dawna (ze względów finansowych celując głównie w lumpeksy), a teraz jest moja :D

      Usuń
    2. Super jest nosić oskalpowane i wypatroszone zwierzę. Brawo! jeszcze tak beznamiętnie o tym mówisz, jesteś beznadziejna, w dodatku nieładna. no ale czego się spodziewać po samozwańczej "szafiarce"...

      Usuń
    3. Masz swoje zdanie na ten temat - ja swoje :)

      Usuń
    4. Tak, Szafciu - jesteś obrzydliwym i obleśnym bezdusznym potworem :D Ahahahaha, kolejny anonimek made my day :D

      Usuń
  7. Genialnie wyglądasz! Zestaw bardzo Tobie pasuje!
    Podoba mi się każda rzecz którą masz na sobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! kurtka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja jest idealna! Trafiłaś w me gusta ;) z chęcią ukradłabym spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurteczka i wogóle świetny look..:D mnie też dzisiejsze słońce wprowadziło w wiosenny nastrój..:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie i kurtka sa po prostu rewelacyjne :) ostatnie zdjecie mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny zestaw :) wyglądasz pięknie!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nono, trochę zaszalałaś z tą kurtką, ale co tam - kto Ci zabroni :-) co to za miejsce w tle? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to - Różanka :D

      Usuń
    2. Szczecinianka Różanki niepoznaje?Nieładnie! :))))
      fajny set!pozdrawiam!

      Usuń
  14. Jeeeeju, chyba padnę! KURTKA JEST BOSKA <3 niee mogę!

    OdpowiedzUsuń
  15. tak wreszcie wyszło słońce ;) świetna kurtka i cała ty prezentujesz się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. this is like the most amazing outfit ever!! i love the color combo!! i love every piece of this outfit from the shades, the scarf, those pants and the boots!! i can go on forever about how cool this outfit is! hahahah!

    Click me for my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, świetne jesteś.ja zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga : zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz rewelacyjną kurtkę i świetne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodnie a całość bardzo bardzo udana :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny szalik i kurtka ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha widziałam ostatnie foto na fb :D super :D
    a w stylówie to szalik jest mym faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nice look ;)
    www.okomody.blogspot.com <--- zaaapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary sa mega! całośc bardzo przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się! Kurtka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny zestaw;)
    spodnie świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw :)
    Kurtka- jak najbardziej na tak!
    Pozdrawiam i obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealnie mi pasuje ten set do Ciebie, po prostu perfekcyjnie! Chcę Cię częściej tak widzieć :>

    OdpowiedzUsuń
  28. jaaaaaaki set! jaka masz kurtałke! ejjj to jest TWOJA NAJLEPSZA ZDOBYCZ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super look. Najbardziej podobają mi się spodnie. Fajnie się komponują z beżem dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie świetne spodnie! *.* zakochałam sie :D wgl świetny blog ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja wielbię taką kolorystykę! Wyglądasz cudownie - kwitnąco i promiennie! ♥ okularów i chusty zazdroszczę ♥
    I bardzo podoba mi się, że zestaw "otwiera i zamyka" jeden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, sama nie wiem co najładniejsze! Kurtka super, spodenki, buty, dłuższa bluzka - świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastyczne spodnie, megaaa★ ☆ pozdrowienia ★ ☆ OLA

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, podoba mi się, kardigan rowniez, wg mnie to dobra decyzja! Szafa rzecze... Najbardziej pozytywny tekst jaki ostatnio słyszałam/ czytałam! :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. oszalałam na punkcie tych okularów! chyba sama sprawię sobie podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ekstra połączenie :)
    Zapraszam do siebie. Obserwuję ;)
    Za obserwujesz i mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oryginalnie, ale bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziekuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

add some more! <3