Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Zaraza

Chwilowo zostałam przyciśnięta do ziemi przez dość upierdliwe zapalenie oskrzeli. Z racji tego, że aktualnie rozjechany kot byłby zdecydowanie bardziej medialny niż ja, zdjęć nie będzie jeszcze przez jakiś czas :] Jedak nie pozwolę, żeby słitaśny blogasek leżał odłogiem, dlatego pokażę Wam coś, co ostatnio wpasło w moje łapki :]
Mój mężczyzna dorwał jakieś Najacze z drugiej ręki, które wymagały odświeżenia i podmalowania wstawek ze "skóry słonia". Kiedyś czytałam o takim kosmicznym sprzęcie jak sonda do zdobienia paznokci i wydała mi się ona perfekcyjnym narzędziem do uporania się z tymi małymi plamkami. Oczywiście po skończonej rewitalizacji sonda została przeze mnie dyskretnie zakoszona - do tej pory wysłuchuję wyrzutów, że "wpadłam na ten pomysł" tylko po to, żeby sobie sprzęt bezczelnie przywłaszczyć :]
Tak czy owak sonda jest sympatycznym narzędziem do zabawy w zdobienie paznokci, znacznie ułatwiającym tworzenie wzorków czy nawet robienie zwykłego frencza.



Sonda posiada na końcach dwie kulki - malutką i troszkę większą, pozwalające na precyzyjne nakładanie małych porcji lakieru i rysowanie na paznokciach co tylko chcemy :) Jak widać zaczęłam już testować sprzęcior, ale efekty są  chwilowo tak nędzne, że miłosiernie ich nie pokażę :] Wrzucam jednak kilka inspiracji z neta, pokazujących jakie ciekawe rzeczy można stworzyć przy pomocy sondy. By the way - jej cena jest banalna, zamówiliśmy ją na allegro za jakieś 6 zł :]









Robi wrażenie :)

Dotarły do mnie również moje wyczekiwane botki a'la Lity:


Wiele z Was prosiło o szczerą spowiedź na temat ich wygody, chciałabym więc poinformować że... SĄ MEGA WYGODNE!! Oczywiście wszystko zależy od modelu, bo wariacji na temat botków JC widziałam masę. Starałam się znaleźć jak najwierniejszą replikę oryginału, z maksymalnie najszerszym rozstawem platforma - obcas, ściętym noskiem i klockowym obcasem - to właśnie te cechy sprawiają, że oryginalne Lity są tak wygodne. I po długich poszukiwaniach ideału znalazłam, za całe 109 zł tu http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26405318 . Zaliczyły już cały dzień na nogach i jestem pod wrażeniem, bo nie spodziewałam się specjalnego komfortu chodzenia po tak wysokich butach. Jestem jednak mile zaskoczona, w ogóle nie czuć ich wysokości podczas noszenia, wszystko niweluje wbudowana platforma. Jedyną niedogodnością jest fakt, że platforma jest twarda i nie tłumi wstrząsów, ale żelowe wkładki rozwiązały ten problem :] Botki a'la JC to wciąż popularny model, jeśli więc któraś z Was waha się nad ich kupnem to z czystym sumieniem mogę je polecić - jeśli taka kaleka jak ja chodzi w nich bez problemu (a chód mam jak pijany zając :]), to każdy może takie spokojnie nosić :]

... A tym czasem pozdrawiamy Was z siedliska zarazy - ja, Spongebob i wszystkie świnki na mojej piżamce :D


<3

49 komentarzy:

  1. lity bardzo fajne, ale kapcie i tak o niebo fajniejsze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronki na paznokciach i kropki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sonda to chyba będzie rewelacja u mnie - zawsze babrałam się pędzelkami, a efekt był porażająco straszny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka rodzajów sond :)

    zdrowiej nam !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest świetne ;D A litów zazdroszczę, sama chciałabym mieć coś na styl a'la litów, ale jestem zbyt szczupła i wysoka, wyglądałabym w nich dosyć "śmiesznie". :)
    Pozdrawiam, Fashion-Camille. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio coś panuje że wszyscy chorują:D zdrowiej :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. o i dokładnie tak jak powiedziałaś w poście niżej- niech i mnie DeeZee i butki pocałują w tyłek z cenami litów :) ja mam swoje i też są ok :) chociaż pójdę z nimi dla pewności do szewca bo widzę, że podeszwa to chyba została z wosku zrobiona -.- i mówisz wkładki żelowe... ok :)
    a co do sondy to ciekawa opcja, chociaż mnie tam nie potrzeba takich wynalazków, ale już przynajmniej wiem czym takie cuda zostały zrobione ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much for the follow,dear.:-)
    Follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovi?
    Let me know follow you then back again.;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, ja w takim razie też pozdrawiam Twoje świnki! :) Niech Cię tam ładnie kurują, żebyś wróciła z podwójną czy nawet potrójną energią, bo już się za Tobą stęskniłam. :P Oj, jaka ja się wylewna zrobiłam tą wieczorową porą. :) Bardzo fajna ta sonda, ja oczywiście nie jestem na czasie, więc jeszcze sporo muszę poznać i z dziedziny kosmetyki i z bardziej modowych tematów. :)

    Zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Plamki na paznokciach są rewelacyjne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - mnie też zaraza dopadła, ale już jestem na dobrej prostej i idę w stronę zdrowotności. Po drugie - sprzęt do kropek zaraz poszukam w necie bo podoba mi się to !! Zawsze chciałam mieć paznokcie w kropki, kombinowałam ze szpilką ale jakoś nie szło ;)
    I jeszcze po trzecie - chyba sobie kupię te 'pantofelki' bo szukałam ostatnio w sklepach ae jakies takie dziwne były (w sensie gorsza wersja podróbek) także - po czwarte - dzięki za tyle inspirujących myśli ;p
    zdrowiej !

    OdpowiedzUsuń
  12. the converse are so dreamy! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne paznokcie, i też jestem fanką takich bucików :))

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG looove the nail art, so playful! I would love to follow each other! Following already via GFC and Bloglovin :)
    XOXO

    www.wardrobestories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super , zapraszam do mnie: www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. własnie mam zamiar kupic to do zdobienia paznokci ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze paznokcie zrobione na tenisówki:) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie na www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba dzisiaj coś podłubię sobie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapomniałaś wspomnieć o gostownych groszkach na skarpetkach :) Kuruj się Miła, a sonda mnie zaciekawiła, chyba sobie kupię do pazurów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też dobre podziały, przyznam że mam ich kilka, również i "kurcze, założyłabym coś ciekawego" ale wszystko w mojej szafie jest beee i nic się nie nadaje ;d hehe

    Przepiękne wzorki na pazurkach, robią wrażenie, ale chyba lity najbardziej - może i ja sie swoich doczekam kiedyś ;d niestety teraz taki okres chorowania, że i ja choruje - szybkiego powrotu do zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paznokcie genialne:) Rzeczywiśćie robią wrażenie:)Zapraszam do nas www.odysejamodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż nie mogę się napatrzeć na pazurki, świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamówiłam podobną sondę, tyle, że z jednej strony ma cieniutki pędzelek ;) Masz przeurocze kapciochy! Oddaj!:) Lubię spongeboba - jest taki pocieszny :P

    Zdrowiej Kochana! Nie daj się chorobie:) Mnie prawie pokonała ale twardo z nią walczyłam i wygrałam. Tobie też się to na pewno uda.

    Czekam na zestaw z nowymi buciochami;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. pazurki w biedroneczki <3

    i piękne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne botki :) i kapciochy urocze:D
    a co do płaszczy-masz rację, ilość wełny jest najważniejsza:) a jak jest kaszmir to już w ogóle 7niebo:D

    OdpowiedzUsuń
  26. sonda świetna jest też do malowania paznokci metodą na wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurde, nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak sonda do zdobienia paznokci :D świetne, muszę sobie kupić taki gadżet :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ masz superaśne kapciuchy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dobry myk z tą sondą!
    masz świetne kapciochy:)
    pozdrawiam i zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooow paznokcie sa mega!!! Najbardziej te w kropeczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie urocze kapcie!! W takich to można spędzac całe dnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  32. hehehe bo są:D w sumie dobrze ze nie brałam oasapowych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie pazury :D
    Bardzo fajne sobie kupiłaś te 'lity' :))

    OdpowiedzUsuń
  34. ależ Ty jesteś pozytywna! :) z tą sondą do świetny pomysł, myślę, że przydałaby mi się do malowania nie tylko paznokci, ale też wszelkiego rodzaju wisiorków, zawieszek, figurek, które ostatnio produkuję na skalę masową :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Może ja od drugiej strony, chociaż... Dobra, więc jeśli chodzi o tą sonde to pewnie jest świetna skoro potrafi robić takie wzorki. A jeśli chodzi o buty...są mega! Jeszcze takie tanie. Zastanawiam się dzięki Tobie nad ich kupnem mimo tego, że też słabo mi idzie chodzenie na butach na obcasie ;) Bardzo fajny blog ;* Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    http://charlottamarlii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne buty! Choć jak dla mnie trochę za wysokie :)

    Co tam być posądzaną, ważne, że tak na prawdę pewnie nie promujesz "masówek" jak napisałaś. Miejmy gdzieś to co uważają hejterzy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. boskie pazurki, a buty rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie fantastyczne urządzenie ! Pierwszy raz widzę takie cudo :) Muszę w takim razie w takowe zainwestowac. Co do a'la litów - są świetne. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. tez mam chrapke na te lity:Dtylko z eko skory :)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń

add some more! <3