Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Collar

W niedzielę wykorzystaliśmy wejściówki do kina na Zamku Książąt Pomorskich, które T. wygrał w jakimś uczelnianym konkursie. Oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji do ubrania się bardziej elegancko niż zazwyczaj - przecież czasem trzeba przypomnieć facetowi że po 6 latach ciągle ma pod bokiem niezłą dupeczkę  :p

Byliśmy na "Wyspie skazańców" - zdecydowanie jeden z najlepszych filmów jakie w życiu oglądałam. Historia oparta jest na faktach, akcja rozgrywa się na początku XX w., na skalistej wysepce w Norwegii, gdzie znajduje się zakład poprawczy dla chłopców. Nie będę Wam psuć napięcia i opowiadać fabuły, ale zdecydowanie polecam ze względu na świetną, trzymającą w napięciu opowieść i mistrzowską, bardzo wiarygodną grę bardzo młodych i obiecujących aktorów :)



A ja na "randce" wyglądałam tak:








kurtka KLIK
spódnica New Look
koszula no name, sh
buty KLIK
torebka no name, sh
biżu KLIK

Jako bonus - zdjęcie z dzisiejszego poranka xD


<3

29 komentarzy:

  1. Ooo, tak "ma pod bokiem niezłą dupeczkę"! :D
    Ślicznie wyglądałaś, świetne szpile!
    Nie oglądałam tego filmu, ale zachęciłaś mnie, w wakacje nadrobię filmowe zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim gratuluję tylu lat razem i życzę wielu kolejnych! :) Pięknie wyglądałaś na Waszej randce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna stylizacja! Wszystko mi się niesamowicie w niej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 lat jesteście razem? wow :O zazdroszczę.. a takie głupie pytanie: ile mieliście lat jak zaczęliście ze sobą chodzić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 17 lat, a T. 15 :) I z dumą mogę powiedzieć, że nie mieliśmy ani jednego dnia przerwy w związku :p

      Usuń
    2. noo nieźle :D macie jakieś plany na przyszłość ? :))

      Usuń
    3. Od listopada jesteśmy zaręczeni, w przyszłym roku planujemy kupić mieszkanie... Zgodnie ze starą zasadą: roślinka -> zwierzak -> dziecko, planujemy zakup kota, bo roślinka od 2 lat ma się dobrze :D

      Usuń
    4. jejej *,* ale fajnie masz (zazdrość zżera), oczywiście szczęścia i wytrwałości życzę :))

      Usuń
  5. świetnie wyglądałąś! 6 lat gratuluję i zazdroszczę;p
    film widziałam, bardzo mi się podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie:) Śliczna bluzeczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wygladalas!:) A tak w ogole to wygladasz na mega sympatyczna osobe:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ;o oddawaj bluzę <3
    Strasznie podoba mi się bluzeczka i torebka ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Strasznie spodobała mi się koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądałaś rozważna i romantyczna jednocześnie ;) a te uszy urocze, aż chce sie Ciebie przytulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. KOchana, toż Stellan to tatuś Aleksandra z Czystej Krwi :) Bosko wyglądasz, noś częsciej spódniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. już od dawna cie obserwuje - dziękuje za miły komentarz- zdjęcie z poranka powalające. cenię sobie Ciebie za bardzo fajne posty od strony słowa pisanego , zawsze z żartem i na luzie - Będzie mi niezmiernie miło jeśli dołączysz do moich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha i przefajna bluzka wraz z naszyjnikiem tworzy super parę :)

      Usuń
  13. najbardziej podoba mi się koszula :) wow, 6 lat to kupa czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzeczony może być dumny, bo pięknie wyglądasz, a na dodatek musisz być fajnym człowiekiem :)
    Uszata bluza jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest genialna:D Poobserwujemy się ?

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka piękna :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam pytanie co do naszyjnika - szukam takiego już od jakiegoś czasu :) weszłam na podaną przez Ciebie stronę, ale tam widnieje informacja, że można składać zamówienia od 100 zł wzwyż. Zrobiłaś mega zakupy, czy da się to jakoś obejść? A no i bluza genialna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam drugiego bloga na Pingerze i tam co jakiś czas organizuję zbiorowe zamówienie dla siebie i dziewczyn - dzięki temu każda może sobie zamówić kilka duperelków za grosze, a że całość zamówienia to zazwyczaj ok 700 zł (od 300zł jest darmowa wysyłka), więc dziewczyny płacą jedynie 4-5 zł za wysyłkę ode mnie :)

      Usuń
    2. O, to chyba kiedyś też się podepnę pod tę akcję, bo rzeczy są świetne i śmiesznie tanie :) Dzięki za info!

      Usuń
  19. spódniczka niesamowita :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I znowu - czarna skóra to bardzo wymagający element stroju. I nie do każdego pasuje. Bez niej - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

add some more! <3