Obserwatorzy

niedziela, 6 listopada 2011

Urban

Prezentuję mój najnowszy nabytek z SH: sweterek Mango ze srebrnymi nitkami - jaram się nim nieziemsko :]

Musicie mi wybaczyć rozbicie tematyczne bloga, ale pracuję od 11 do 17 - przed pracą nie mam czasu na zdjęcia, a po pracy jest już ciemno :] Nie chcę obniżać wypracowanego poziomu i zacząć nagle robić zdjęcia przy szafie w przedpokoju, dlatego outfity będą się pojawiać rzadziej, choć na tyle często, na ile dam radę :)

Cóż - nie jestem autorytetem w wielu dziedzinach, ale jeśli chcecie, żebym poruszyła jakiś temat na blogu (najlepiej luźno związany z modą, stylizacją, urodą, pielęgnacją itp.) to podrzućcie pomysły, bo nie chcę zostawiać strony odłogiem przez cały tydzień :]

Zdjęcia z fleszem, żeby było widać srebrne nitki - dlatego tło wygląda trochę jak fototapeta :].
outfit:
sweterek Mango - SH "Stolice Mody"
jeansy SH "kreator"
buty www.deezee.pl
torebka SH "Stolice Mody"
bransoletki www.romwe.com, Zakopane




<3

4 komentarze:

  1. mam taką samą torebkę, tylko czarną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestawik, a sweter rzeczywiście świetny :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. na pierwszych dwóch zdjeciach tło wyglada jak fotomontaż!;:DDDD bez kitu, nabrałam się;p;p

    OdpowiedzUsuń

add some more! <3