Obserwatorzy

wtorek, 10 maja 2011

Kiedy zakwitną magnolie...

Na dzisiejszy dzień miałam zaplanowane spłodzenie kilku stron mojego licka, niestety jakoś wena mi nie dopisywała do południa. T. widząc moje sfrustrowanie postanowił zabrać mnie na spacer, żebym mogła "wywietrzyć" mózg (oj zaległo tam sporo kurzu i pajęczyn...). Padło na starówkę, bo dawno tam nie spacerowaliśmy, a przy takiej pięknej pogodzie jak dziś jest tam naprawdę uroczo. Oczywiście T. zabrał aparat w celu artystycznego wyżycia się i zupełnie "przypadkowo" znalazłam się na kilku zdjęciach...
1. płaszczyk Divided
2. buty allegro
3. spódniczka SH "Kreator" (gdy ją kupiłam była maxi, ale mama skróciła mi ją do stanu obecnego)
4. sweterek C&A
5. top Bik Bok SH "Kreator"
6. wisiorek C&A
7. pasek z szafy mamy
8. torebka SH "Kreator"
9. pierścionki H&M, Orsay








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

add some more! <3